dinsdag 31 maart 2015

Aart Nugteren eerste erelid van D66 Rheden Rozendaal

Aart Nugteren is benoemd tot erelid van D66 Rheden Rozendaal. Het erelidmaatschap is met algehele stemmen vastgesteld tijdens de algemene ledenvergadering van zaterdag 24 januari 2015 en is toegekend vanwege zijn grote verdienste voor de partij.

De heer Nugteren is sinds 1 januari 1978 lid van D66. Gedurende deze lange periode is de heer Nugteren altijd actief geweest voor D66 en heeft hij vele bestuursfuncties bekleed, maar nog meer was hij gedurende tientallen jaren de stille kracht in en buiten het bestuur van onze afdeling. In de voor D66 moeilijkere jaren was Nugteren één van de weinigen die het D66 schip in onze gemeente drijvende hield.

Zijn inzet voor D66 was groot. Hij volgde op een breed terrein de plaatselijke politieke onderwerpen kritisch en constructief. De gemeentelijke D66 fractie werd daarvan op de hoogte gehouden. Daarnaast heeft Nugteren zich ook verdienstelijk gemaakt voor Stichting Behoud Karakter Velp. Waarschijnlijk zal Nugteren zich nog vaak kritisch laten horen. D66 Rheden wenst Nugteren nog een gelukkige en gezonde tijd toe.