zaterdag 2 december 2017

Kandidatenlijst D66 Rheden bekend

Op de Algemene Afdelingsvergadering van D66 Rheden Rozendaal van 29 november 2017 is de kandidatenlijst voor de GR18 Rheden vastgesteld.

Met trots presenteren wij onze lijst die aangevoerd wordt door onze nieuwe lijsttrekker Dorus Klomberg. Dorus is sinds twee jaar fractievoorzitter van D66 Rheden.

Voorzitter Paul Jans: “We hebben weer een mooie en sterke diverse lijst met een evenwichtige vertegenwoordiging vanuit onze dorpen en alle leeftijden.”

Lijsttrekker Dorus Klomberg: ‘Wij geloven in de Rhedense samenleving en willen onze inwoners een aantrekkelijke leefomgeving bieden. Wij willen kansen voor alle Rhedenaren, dat is het hoofddoel van D66 Rheden voor de komende verkiezingen.’ Dorus Klomberg spreekt het vertrouwen uit om opnieuw de grootste partij van Rheden te worden, zodat we onze ambitie waar kunnen maken.

Op plaats twee staat Erik Roumen, die D66 ook de afgelopen jaenr heeft vertegenwoordigd. Op drie en zes staan twee nieuwe kandidaten, Kees Verspui uit Dieren en Wiam Abdelnour uit Rheden. Met oud lijsttrekker Krista den Hertog op vier en Florian Ort op vijf hebben we ook de continuïteit gewaarborgd. Op de plaatsen zeven en acht staan de kandidaten Marijn Willemen en Rosanna Huertas Mulckhuyse.

De volledige kandidatenlijst:

kandidaat